Veri Tabanı Performans İyileştirme

  • Veri Tabanı Performans İyileştirme


    • SQL Server sunucularının mevcut rollerinin ve donanım özelliklerinin saptanması
    • İşletim Sistemi parametrelerinin çalıştıkları donanıma uygunluğunun saptanması
    • Sunucu disk yapılandırmasının ve ortalama okuma/yazma hızlarının saptanması
    • İşletim sistemi sürüm ve güncelleştirmelerinin uygunluğunun saptanması
    • SQL Server ve İşletim Sistemi sürüm ve güncelleştirmelerinin kontrol edilmesi
    • SQL Server parametrelerinin/yapılandırmasının mevcut donanıma uygunluğunun saptanması
    • Sunucuların yük altında mevcut kaynak kullanımlarının ve darboğazların saptanması
    • Elde edilen verilere uygun olarak SQL Server parametrelerinin güncellenmesi
    • Eksik olan SQL Server güncellemelerinin uygulanması
    • Mevcut veritabanlarının fiziksel ve yapısal sağlamlık ve bütünlüğünün kontrol edilmesi, sorun varsa düzeltilmesi
    • SQL Server istatistiklerinin güncelliğinin kontrolü ve eksik olanların eklenmesi, mevcut olanların yenilenmesi
    • SQL Server indekslerinin parçalanma (fragmentasyon) oranlarının kontrolü, belli oranda parçalanmış olan indekslerin yeniden oluşturulması
    • SQL Server genel kaynak bekleme istatistiklerinin (wait statistics) kontrol edilmesi, özellikle hangi tür işlemlerde tıkanma yaşandığının tespit edilmesi
    • Veritabanlarının dosya lokasyonları, dosya sayıları, loglama yöntemleri ve dosya büyüme parametrelerinin kontrolü, uygun olmayanların düzeltilmesi
    • Veritabanı boyutlarının kontrolü, gereksiz büyüme olup olmadığının kontrolü ve yer kazanımının sağlanması
    • SQL Server üzerinde en fazla kaynak harcayan sorguların tespit edilmesi, bu sorguların yapısal sorunlarının olup olmadığının kontrol edilmesi, müdahale edilebilen sorguların düzeltilmesi ve/veya ilgili kişi veya kurumlara iletilmesi
    • SQL Server üzerinde kullanılmayan indekslerin ve eksik indekslerin tespit edilmesi ve buna göre silinmesi veya eklenmesi
    • SQL Server kilit (lock) ve çıkmaz (deadlock) kontrolünün yapılması, sorunlu SQL sorgularının veya prosedürlerinin tespit edilmesi, müdahale edilebilenlerin düzeltilmesi ve/veya ilgili kişi veya kurumlara iletilmesi
    • SQL Server veritabanlarının her biri için bütünlük kontrolü, sıkıştırma, istatistik güncelleme ve indeks yenileme işlemlerinin belli periyodlarla otomatik olarak yapılmasının ve yapılan işlemlerin kayıt altına alınmasının sağlanması.



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.