İTS YAZILIM

  • İTS YAZILIM


    Sağlık Bakanlığınca devreye alınan ve ilgili sektörlerde bildirimi zorunlu olan İTS sistemi ile tam entegre çalışmaktayız. Konu dahilinde tüm süreçleri ve bildirimleri yapabileceğiniz OPTİMA İTS modülümüz kullanmış olduğunuz Muhasebe / Malzeme Yönetim programları ile tam Entegredir. Mevcut Müşterilerimizin de kullanımına sunduğumuz ürünümüzü denemeniz ve sisteminizde uygulamanız için 1 aylık ÜCRETSİZ kullanım hakkınız olduğunu bildiririz.
  • İTS Nedir?


    (Kaynak https://www.its.gov.tr/index.php?run=content&get=16&mp=3)

    İlaç Takip Sistemi (İTS) Projesi: Tüm Dünyada uygulanan Takip ve İzleme sisteminin ilaç sektörüne uyarlanmış şeklidir.

    OPTİMA İTS ürünü bu kapsamda tüm iş süreçlerinizde uygun ekip ve Entegrasyon alt yapısına sahiptir.
  • İTS amacı Nedir?


    (Kaynak https://www.its.gov.tr/index.php?run=content&get=17&mp=3,11)

    İlaç Takip Sistemi ayrıca, üretici veya ithalatçı, ecza deposu ve eczanelerden alınan bildirimlerle, geri ödeme kurumlarından alınan satış onayları ile bir ilacın yalnızca bir kez satılmasının kontrolünü yapar ve ülkemizde yaşanan kupür sahteciliğini önler.

    İlaç takip sistemi'nin mali bir yönü yoktur. Yani, İlaç Takip Sistemi ticaretin boyutuyla ilgilenmez, stoklardaki ilaçların fiyatlarıyla ilgili ticari bilgiler edinmez.

    Birçok sektörde olduğu gibi ilaç sektöründe de piyasa hareketleri konusunda çok fazla bilgi yoktur. İlaç piyasası verileri politika oluşturmak için son derece büyük bir öneme sahiptir. İlaç piyasasının profilinin çıkarılabileceği, detaylarla ilgili yol gösterecek bir veri kaynağı uzun süredir aranmaktaydı. İlaç Takip Sistemi ile tüm ilaçların hareketleri görüntülenebilmektedir. Bu bilgiler birçok alanda politika oluşturmak ve piyasa hakkında bilgi edinmek için uygun bir kaynak oluşturmaktadır.

    İlaçların izlenmesi akılcı ilaç kullanımı açısından önemli veriler sağlamaktadır. Ayrıca, sahteciliğe kapı açan başka parametrelerin de izleme esnasında ortaya çıkacağı düşünülmektedir. Ancak bütün bu veriler ciddi araştırmalar yapılmasını beklemektedir.

    İzleme sağlık sektörüne birçok açıdan katkılar sağlayacak, tüm paydaşlar maddi açıdan olumlu etkilenecektir.

    OPTİMA İTS ürünü bu kapsamda tüm iş süreçlerinizde uygun ekip ve Entegrasyon alt yapısına sahiptir.
  • İTS Kapsamındaki bildirim yapmak zorunda olan Firmalar hangi özellikte olmalıdır?


    a. Hastane, Aile Hekimi gibi Merkezler
    b. Eczaneler
    c. Ecza depoları
    d. İlaç Üreticileri
    e. İlaç İthalatçıları
    f. Geri Ödeme Kurumları
  • İTS Kapsamındaki Ürünler hangi özellikte olmalıdır?


    (Kaynak https://www.its.gov.tr/index.php?run=content&get=18&mp=3,20)

    a. Reçeteli Üretim / İthalatı yapılan tüm İlaçlar (Sağlık Bakanlığı Onaylı)
    b. Reçetesiz Üretim / İthalatı yapılan tüm İlaçlar (Sağlık Bakanlığı Onaylı)
    c. Tıbbi Beslenme Ürünleri Üretim / İthalatı yapılan tüm İlaçlar (Sağlık Bakanlığı Onaylı)

    OPTİMA İTS ürünü bu kapsamda tüm iş süreçlerinizde uygun ekip ve Entegrasyon alt yapısına sahiptir.
  • OPTİMA İTS Yazılım Özellikleri nedir?


    SQL alt yapısı kullanan tüm ERP ve Malzeme Yönetim Programları ile Entegrasyon sağlanmaktadır.

    (Logo, Netsis, Mikro, Eta, Sap vb. gibi Yazılımlar ile Entegrasyon sağlanmaktadır.)

    a. Ürün sayısı ve Bildirim sayısından bağımsız kullanıcıyı sınırlamayan yapıdadır.
    b. Kısıtlayıcı satış politikalarından Uzak ve Müşterisinin yanındadır.
    c. Esnek alt yapısı sayesinde Raporlamaları hızlıca alabilir ve analiz edebilirsiniz.
    d. Raporlarınızı Program içerisinden alabilir Excel vb. ürünlere rahatlıkla atabilirsiniz.



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.