Tiger 3

  • Tiger 3


    • Optima tarafından proje, uyarlama, bakım, satış ve destek hizmeti verilen Logo Tiger 3, zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahip ERP çözümüdür.
    • Optima’ dan bilgi alabileceğiniz uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde; satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere, kurumsal ve operasyonel anlamda tam kapsamlı çözüm sunar.
    • Kolay kullanıcı arayüzü sayesinde, öğrenim sürecini minimuma indirerek, uygulamanın işletmeniz içerisinde hızlı bir şekilde kullanıma geçmesini sağlar. Yine Optima’ın sunduğu “Niçin, Nasıl ve Kişisel Deneyimleme” aşamalarını içeren kullanıcı eğitimleri ise Logo ERP için Kullanıcı Verimliliğinin maksimuma çıkmasını sağlar. Kullanıcılarınız yetkileri dahilinde sistemde yer alan bilgilere ulaşabilir. Böylece bölümler ve süreçler arası “ortak bir dil” oluşur ve iletişim yükünüz azalır.
    • Tiger 3 işletmenizin tüm yapılarıyla sağladığı uyum sayesinde, kurumsal ve operasyonel stratejileri desteklediği gibi iç ve dış pazarda rekabet üstünlüğü sağlarken, Optima’ın proje ve destek hizmetleri de işletmenizin sağlıklı bir şekilde büyümesine yardımcı olur.
    • Tiger 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-devlet sistemleriyle uyumlu bir çalışma imkanı da sağlar. Optima, yazılım geliştirme kadrosu ile Tiger3’e ihtiyaçlarınıza göre yeni işlevsel uyarlamalar geliştirmek için “Object Designer ve Logo Objects“ uyarlama araçlarını kullanır.
    • Tiger3’ün ilişkisel veritabanı desteğinin yanı sıra, yönetilebilir ve izlenebilir sistem mimarisi ve Optima’in öne çıkan network ve database hizmetleri ile ile Tiger 3’ü, güvenli bir ortamda ve yüksek performans ile kullanabilirsiniz.
    • BROŞÜR İNDİR



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.