ERP Ürünleri Lisanslama Hizmetleri

  • ERP Ürünleri Lisanslama Hizmetleri


    Logo ERP ürünlerinde, yasal mevzuat değişiklikleri ile kullanıcılarından gelen geri bildirim ve talepler doğrultusunda geliştirmeler yapılarak 7 haftada bir yeni versiyon çıkar. Çıkan bu versiyonlar ile ürünlerin sürekli gelişimi ve kullanıcılarına daima güncel yazılımlar sunma imkanı sağlanır. Logo kullanıcılarının bu hizmetler ile güncellemelerden kesintisiz ve en ekonomik şekilde yararlanabilmeleri için Logo Enterprise Membership (LEM) sözleşmesini sunulmaktadır.

    Bu uygulama ile Logo, kullanıcılarının her zaman uygun fiyata en güncel yazılımı kullanarak hem günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalamaları hem de mali ve finansal mevzuata uyum sağlamış bir yapıda olmaları desteklemektedir. Logo ürünlerinde yapılan tüm güncellemeler, mevzuatla ilgili değişiklikler ve hata giderici sürümler sadece LEM sözleşmesi kapsamındaki kullanıcılara sunulmaktadır.

    Sürekli gelişen teknoloji, yasal yenilikler ve en önemlisi kullanıcılarımızdan gelen talepler doğrultusunda eklenen yeni özellikler ile her zaman en güncel iş çözümlerini sunan LEM hakkında detaylı bilgi almak için Yetkili Logo İş Ortakları ile iletişime geçebilirsiniz.




Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.