ERP Ürünleri Destek Hizmetleri

  • ERP Ürünleri Destek Hizmetleri


    Destek ve Eğitim hizmeti, LOGO ürünlerini kullanmaya yeni başlayan ya da uzun yıllardır kullanan; fakat desteğe ihtiyaç duyan şirketlere verilmektedir.

    Destek kapsamı şirketin ihtiyaçlarına göre belirlenir, tüm modellerde ya da sadece bazılarında destek hizmeti sunulabilir.

    İyileştirme ve geliştirme çalışmaları da bu hizmet kapsamında yer alır. Herhangi bir süreçte iyileştirme istenildiğinde, ihtiyaçlar analiz edilip talep sahibine süre ve maliyet bilgisi aktarılır, karşılıklı mutabakata varıldığında çalışmaya başlanır.

    Destek hizmetimiz hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri içinde olmak üzere paket halinde sunulur.




Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.