ERP/MRP Proje ve Uygulama Danışmanlığı

  • ERP/MRP Proje ve Uygulama Danışmanlığı


    OPTİMA TEKNOLOJİ, Üretim, Maliyet Muhasebesi, İnsan Kaynakları, CRM gibi Logo Projelerinden tutun, Logo ürünlerine entegre çözümler ve özel ve sektörel çözümler konusunda firmaların tüm ihtiyaçlarını doğru ve hızlı bir şekilde analiz ederek doğru çözümleri en hızlı bir şekilde hayata geçirerek firmaların verimliliğinin arttırılmasına yardımcı olmaktır.

    OPTİMA TEKNOLOJİ'nin izlediği proje adımları;

  • Ön Analiz


    Gerçekçi bir plan yaparak sağlıklı bir teklif oluşturmasını sağlamak ve tespit edilen hedeflere ne denli ulaşıldığını görme imkanı verir ve projenin başlangıcına ışık tutar.
  • Analiz ve Tasarım


    Ön analizde, belirlenen hedefler için proje risklerinin ortaya konması, önlem alınması ve proje detay planının (görev dağılımı, sistemin kurgulanması, bilgi toplama, proje takviminin belirlenmesi) hazırlanması ve Müşteri Proje Grubu ile birlikte yapılarak “Analiz Raporu” oluşturulması adımları tamamlanır.
  • Kurulum, Danışmanlık ve Proje Yönetimi


    Analiz raporundan hareketle hedeflenen sistem kurulur ve test edilir. Müşteri Proje Temsilcisi ile birlikte tespit edilen anahtar kullanıcılara, “Analiz ve Tasarım Raporu” temel alınarak pekiştirme eğitimi verilir.
  • Projenin Hayata Geçilirilmesi


    Proje takvimi ve proje detay planına göre projenin canlı kullanıma geçiş sağlanır. Bu aşamada bütün testleri yapılmış, olası riskleri en aza indirgenmiş ve mevcut sistemle ile birlikte bir süre beraber çalıştırıldıktan sonra tamamen devreye alınması sağlanır.
  • Destek ve Danışmanlık


    Uygulama Sonrası Danışmanlık, kurulan sistemin zaman içinde ortaya çıkan yeni ihtiyaçlarının karşılanması için verilecek tüm danışmanlık hizmetlerini kapsar.



Sınırsız Müşteri Memnuniyeti

Her koşulda tüm çözümleriniz için yanınızdayız.

Telefon Destek

Bu hizmet kapsamında LOGO kullanıcılarına basit sorunların çözümlerinde telefonla yardımcı olunur, internet üzerinden destek verilir ve gerekli olduğunda doküman gönderilir.

Yerinde Destek

Periyodik müşteri ziyaretleriyle kullanılan ürün ve çalışma ortamı gözden geçirilir, gerekli önlemlerin alınması yolunda önerilerde bulunulur ve gerekli durumlarda sisteme müdahale edilir.

Çağrı Bazlı Destek

Destek uzmanıyla LOGO kullanıcısı arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen süre içinde hizmet sağlanır. Sistem çalışmıyorsa ya da acil müdahale gerekiyorsa en geç 4 saat içinde sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek

Uzaktan erişimle şirketlerin sistemlerine bağlanılarak anında sorun belirlenir ve çözümleme çalışmalarının yapıldığı bu destek uygulamasında daha hızlı sonuca varılır.

Müşteri Destek Paneli

Optima Müşteri Destek Paneli, kullanıcılar için teknik destek sürecini hızlandıran ve takibini çok kolaylaştıran bir hizmettir. Müşteri Kendi panelinde her türlü takibi yapabilir.

Site Üzerinden Destek

Her türlü görüş ve önerilerinizi web sitemiz üzerindende iletebilir ve size en kısa sürede geri dönüş yapılarak sorunlarınıza çözüm üretilir.